FAQ

Wanneer wordt mijn pakketje verzonden/geleverd?

Indien u voor afhalen of gratis levering kiest, zullen we via e-mail afspreken op welke moment dit het beste past voor u. 

Indien uw pakket verzonden wordt, zal Bpost u op de hoogte brengen wanneer u het pakket mag verwachten. 

 

Hoe kan ik betalen?

Er kan veilig betaald worden via

- Bancontact,

- Bankoverschrijving op BE65 7390 2155 3296 met vermelding van uw ordernummer

Kiest u voor bankoverschrijving dan moet u de betaling binnen 2 dagen uitvoeren en wordt uw bestelling verwerkt als het geld op de rekening staat.

 

Ik wil graag iets ruilen, hoe doe ik dit? 

Heb je onverhoopt de verkeerde maat gekocht en wil je het product ruilen? Dat kan! Geef binnen 14 dagen na ontvangst via e-mail door dat je een product wilt ruilen. Dit kun je doen door te mailen naar: info@nonnemieke.be. Hierna heb je nog 14 dagen om het product naar ons terug te sturen of hiermee langs te komen in Halle-Zoersel. 
Stuur de producten op naar:

Nonnemieke - Lotelinglaan 25 , 2980 Zoersel

De producten die je terugstuurt dienen voorzien te zijn van de oorspronkelijk kaartjes en niet beschadigd of vuil te zijn.

Klantspecifieke producten kunnen niet geruild worden. 

 

Binnen welke termijn ontvang ik mijn nieuwe product?

Zodra we jouw te ruilen producten hebben ontvangen, ontvang je van ons een ontvangstbevesting. Hierna gaan we aan de slag met het maken van het nieuwe product. Onze gebruikelijke levertijd is van toepassing op de verzending van de nieuwe producten. 

 

Ik wil graag iets retourneren, hoe doe ik dat?

Het kan helaas voorkomen dat een product u niet bevalt. Na ontvangst van het product, hebt u 14 dagen de tijd om door te geven dat u gebruik wilt maken van het herroepingsrecht. Dit kan u doen door te mailen naar: info@nonnemieke.be. Hierna hebt u nog 14 dagen de tijd om het product terug te sturen naar:

Nonnemieke - Lotelinglaan 25, 2980 Zoersel

Vul ons formulier herroeping volledig in en voeg deze bij het pakketje.

De producten die u terugstuurt dienen voorzien te zijn van de oorspronkelijk kaartjes en mogen niet beschadigd of vuil zijn.

 

Waar vind ik jullie retourformulier?

Ons retourformulier vindt u hier. 

 

Wat zijn de kosten voor retournering?

De kosten van retournering zijn voor eigen rekening. 

 

Hoe snel krijg ik mijn geld teruggestort?

Na ontvangst van het volledig ingevulde retourformulier en de producten ontvangt u zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen het aankoopbedrag terug. 

 

Kan ik alle producten ruilen en retourneren?

Nee, niet alle producten zijn te ruilen of retourneren. De klantspecifieke producten (waaronder de naamshirts)  zijn niet te ruilen of retourneren. Daarnaast kunnen beschadigde of vies geworden producten niet teruggestuurd worden.

 

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

Een klacht mag u mailen naar: info@nonnemieke.be
Vermeld hierbij in de onderwerpregel: klacht + uw ordernummer.

 

 

© 2020 - 2024 Nonnemieke | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel